fredag 9 april 2010

Nu e vagnen såld så bortse från förra inlägget=)
Det gick ju lätt, nu ska jag bara köpa den andra jag vill ha!

Lillprinsen sover middag, jag sitter här för tllfäller å älsklingen kollar på tv. Riktigt slappt, kan vara skönt ibland!=) E så glad att han e hemma igen efter två nätter borta på kurs! Noah saknade sin pappa...å jag med för den delen!

Inatt sov Noah från 20.00 till 06.30 i ett sträck utan att vakna, det får man ju vara mer än nöjd med=) han e så duktig.

Ska hoppas in i duschen å göra mig i ordning för jobbet! E faktiskt ganske kul å få göra sig i ordning för omväxlings skull. Blir ju inte att man sminkar sig å fixar med håret om man bara ska vara hemma men nu har man ju nån å se representabel ut inför. Alla kunder som kommer in=)
E så himla perfekt å bara jobba 14-18. =) Trivs som tusan, eftermiddagen går superfort så e jag hemma hos mina älsklingar igen!
Idag har jag BARA klippningar, det e lite värre, det blir åtta stycken irad på fyra timmar=/ Det e bättre när man har två klipp å färg på rad å sen e man klar=)

Noah verkligen älskar att vara ute å leka på dagarna, längtar så till våren å sommaren när han kan springa fritt här på baksidan å man kan ha dörren öppen=)
Han blir vansinnig när man vart ute med honom å ska gå in....det vill han INTE! Han protesterar högljutt å kommer med skorna å visar att han vill ta på sig dom.! Gullunge*
Så fort det blir väder för det så ska vi gräva bort vårt lanne å flytta växthuset till grannen å göra lekplats till NOah där. Han ska få en sandlåda å gungställning med klätterställning å rutchkana. Pappa får fullt upp å bygga med andra ord! Han tycker ju det e kul så här får man inte köpa nåt färdigt inte=) SNickras ska det göras=)

Köpte en studsmatta till Noah i heljen, ser precis ut som dessa jumbomattor som ALLA har fast i miniformat (typ 1m i diameter) med nät runt så han inte trillar ur=) Han lärde sig superfort å tyckte det var jättekul!

nej nu blir det duschen!=)

1 kommentar:

  1. Saknar uppdatering här.. :)... Ser fram emot att träffa er på fredag! KRAM

    SvaraRadera