söndag 14 februari 2010

2 veckor senare=)

haha jag visste att det skulle bli så här med min blogg förr eller senare tyvärr, ska försöka skärpa mig.=/ Men dagarna gårså fort å på kvällen när NOah har somnat så har jag inte lust å sitta vid datorn nå värst!

Då kan jag berätta vad som har hänt denna heljen iaf=)
Igår förmidddag så häntade vi Christel för hennes möhippa å for in till Gustavsvik där diverse pinsamma uppdrag väntade i en inte allt för vacker batikbaddräkt! haha*
Jag kan säga att jag var glad att det var hon å inte jag som skulle göra dessa uppdrag men jag e sjukt imponerad för hon klarade dom allihop med bravur=)
Sen när det var färdigbadat mm så var det snabbt in i duschen för min del å fort hemåt (åkte från Örebro 17.00) å skulle på Maddes 25års fest 18.00=) Kom hen 17.40å när klockan var 18.20 var vi på festen, tror aldrig jag har gjort mig ordning så fort, smink, hår å kläder på ca 30 min! Impressive=)
Det var iaf en jätte rolig möhippa (som sedan fortsatte utan mig såklart) =) Å det var en göör rolig 25 års fest Madde hade fixat oxå, hon hade pyntat upp hela Bergslagsskolans matsal så det var sååååå fint=)

Nästa helj e första på fyra heljer som vi inte har nåt inplanerat så det ska bli sååååå skönt=) SKa bara softa då!

Nu ska jag leta klänning till bröllopet

mors mors

1 kommentar:

  1. Åååååhh!! Det var så himla roligt! Men mådde som jag förtjänade i söndags vill jag lova! Tack snälla för allt Sofie!:) Nu närmar sig dagen D med stormsteg!:) Slår en signal i veckan! Kramar

    SvaraRadera