onsdag 22 juni 2011

Hmmm....i måndags när jag skrev förra inlägget var det 37 besökare på bloggen och inte en enda kommentar? Vem skriver jag för liksom...e alla hemliga läsare?=(

Som sagt....skriv gärna en kommentar...då blir jag jätteglad! Jag undrar om det inte e någon av mina vänner inne å kikar!?=) Den enda som brukar kommentera är Ida-Marie<3

Idag har iaf Sofia och Oscar vart här och lekt...han har blivit så stor lilla prinsen! Och kryper å allt gör han,fast han bara är 6mån! Duktig pöjk det där=)

Ikväll ska jag träffa mina kära vänner Camilla och Ida-Marie....vi ska kolla in I-Ms nya lägenhet å passa på å söla en massa! Camilla den lyckosten åker ju till Rhodos på lördag!*fusk*;)

Andreas är ledig from idag och hela heljen, ska bli såå skönt att ha han hemma! Nu e han och hämtar Noah från dagis! Imorrn e såklart Noah ledig från dagis, vi får se vad vi hittar på för sköj!

Nu ska jag göra mig nåt å äta, och fixa mellis till Noah tills han kommer hem! Pannkaka kanske=)mums*

1 kommentar:

  1. Ja jag är såklart en utav dina regelbundna besökare. Jag har dock varit urusel på att läsa bloggar nu på sista tiden. Och på att uppdatera min egen blogg dessutom. Ska försöka skärpa till mig snart hehe. Ny dejt snart hoppas jag vännen!! :)

    SvaraRadera