söndag 19 juni 2011

Uppdatering

Nu ska jag uppdatera här igen för det e "vissa" som tjatar om det;) (du vet nog vem du e) Haha...och den personen e ju verkligen en av dom som inte behöver läsa min blogg för att veta vad som händer i vårt liv=) Men jag ska göra mitt bästa!

Det som e tråkigt med å skriva är ju att man inte vet om nån läser för det e ju typ aldrig nån som kommenterar=( Känns ju inte som det e värt det om ingen är intresserad av att läsa! Så skriv gärna en kommentar om ni vill att jag ska skriva så kanske jag blir lite peppad att uppdatera oftare!=) Jag vet ju EN som läser iaf=)

Blir lite svårt oxå å skriva när det går så lång tid mellan gångerna för det händer ju så mkt hela tiden!
Noah han är verkligen "stora killen" nu, hans mun går i ett hela dagarna och han pratar bättre och bättre för varje dag som går! Nu tycker jag att han pratar i stort sett obehindrat. Han sätter ihop långa meningar typ "ajaj Theo,inte ta den, den är farlig, ge den till mamma" haha Den lååånga meningen dyker upp ganska ofta=) Han e duktig på att tala om för Theo vad som är ajaj men det gäller inte han själv;)

Theo han växer så det är inte klokt....han kryper snabbt som tusan nu på alla fyra...såå himla söt!=) Han reser sig upp mot ALLT (vilket är lite jobbigt) och knallar även iväg själv med sin "lära gå vagn". Han sover i spjälsängen i eget rum nu och det har gått bra. Han vaknar dock senast sex på morgnarna men det gjorde han ju förut med så det har inte med det å göra!=) Plus att han fortfarande äter välling på natten men vi ska försöka vänja honom av med det nu när Andreas har semester i sju veckor! Önskar så att han kan börja sova en heeel natt snart så man känner sig lite utsövd på morgonen!;)

Imorgon ska jag å Noah åka buss med öppna förskolan till Lunedet å mysa! Theo ska få va hos "Gitta" och bli bortskämd!=) E så mysigt å få lite egentid med Noah å bara kunna ägna sig åt honom!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar