tisdag 9 november 2010

Har nyss vart å lämnat Noah på dagis, det gick lika bra som vanligt! Han ger mig en blöt puss, en bamsekram å säger HADÅÅÅ å springer in å leker med djuren!=) Å idag fick jag slängpuss i fönstret när jag gick förbi oxå!
Theo ligger i vagnen på altan å sover nerbäddad i sin goa åkpåse å jag passar på att surfa lite å sitta med fötterna i ett fotbad! Det har jag inte gjort på flera år men det e JÄTTE skönt när mane lite frusen!

Sen måste jag in i sovrummet å slipa å måla lådan som spottarna ska sitta i, jag har fått order om att det ska vara klart när Andreas går upp! haha
Imorgon ska vi tapetsera fondväggen å sen e det bara lister kvar! Och finliret såklart, det som jag tyckere roligast, ska sy en gardin, blommor å lampor, nya påslakan, mattor å sånt kul!=)

Theo e redan sju veckor (i fredags), tiden går alldeles för fort så jag hinner inte med! Han e så "med" nu å ler med hela ansiktet. Han e jättestark i nacken å håller i stort sett redan upp huvudet själv! Han e fortfarande lika snäll men härom kvällen var första gången som han skrek hyseriskt utan anledning, han var nymatad nybytt mm....men det gick över på ca 5 min=) Igår pep han lite igen men jag tror han hade lite magknip men annars har vi knappt hört honom skrika! Men det e ändåskönt å höra att han KAN!=)

Kan inte lägga upp nån bild just nu för dom ligger på den externa hårdisken å jag har kopplat ur datorn éftersom Andreas ligger å sover i datarummet! Får bli nästa gång!

1 kommentar:

  1. Vad glad jag blir att du är igång och skriver lite igen gumman!! :) Och vilka fina kort du har lagt upp. Jag längtar redan tills jag får träffa smågrabbarna igen. Och dig och Andreas också såklart hehe.. :)
    KRAM

    SvaraRadera