måndag 7 december 2009

Beställningsstopp!

Nu måste jag tyvärr sätta stopp för nya beställningar tills efter jul!
Har så mkt att göra nu och jag vill ju även hinna med andra saker så här innan jul bl a. min sons födelsedag (kalas två dagar i rad), julbord, julpyssel, julbak, julklappshandling å mys med familjen mm...
Det e mkt som ska hinnas med men det e kul å få göra så mkt figurer=) Visar upp bilder sen när alla e klara!

Sanna: Här e några bilder på Noahs koja som du ville se;)






Var tvungen å ta upp granen å klä den igår för å kunna bestämma mig!=) Den var jätte tät å fin men ska nog iaf byta den!
Fortfarande ingen som vill köpa;)





Så underligt att den första ljusslingan (längst ner) ger mkt vitare sken än påbyggnadsslingan =/ Det störde jag mig på! Ville såklart att båda skulle ha det varmare skenet.


Noah på bushumör....gömmer sig bakom gardinen å när han upptäcker att man skrattar så gör han det igen å igen å igen!=) gullunge*

2 kommentarer:

  1. Åhhh vilken fin julis!! :) Älskar vita granar...har en löjlig förälskelse i dom... Vi har ju såklart också en vit som jag införskaffade för ett par år sedan och den är lika fin nu som då (dock lite mindre än eran)
    Behåll den, den var himla fin!
    Vi måste försöka ta och ses nu också innan alla dessa juletider!
    Många kramar!

    SvaraRadera
  2. Åh vilken myyysig koja!
    Får jag sova i den om jag sover över hos er?
    Fin gran oxå, sälv får jag nöja mig med en liten mini...Martins ord är min lag...
    Hoppas ni mår bra o att Noah fick många fina presenter.
    Puss o kram

    SvaraRadera