onsdag 23 december 2009

dan före dopparedan!!

Jah har vart så himla dålig å skriva här den senaste veckan, har verkligen haft fullt upp hela dagarna! Idag var vi på stan (tillsammans med resten av Karlskoga) föratt inhandla dom sista julklapparna. Varför e man alltid ute i sista stund?
Fyndade en tomtedräkt på cheapy oxå....den kostade 12kr....ganska lagom det=) Dom sålde ut alla julgrejjer så det vart två sånna där "blombollar" med ljus i som man ska ha ute....44kr/st ist för 180.=) Värsta affärskvinnan=)
Mamma å Gunnar var här nu på kvällen å åt skinkmacka å drack glögg (det hör ju till kvällen före) å självklart kollade vi på Anna Ankas jul!! haha vilken människa=)

Nu lääängtar jag tills imorgon. Noah ska få tre pixi böcker i sin julstrumpa=) (han älskar ju böcker min lilla kille)
Jag vet vad jag ska få av Andreas i "morgonpresent"(vet att man kanske skulle ha slutat med det för typ 10 år sen men det e så mysigt), jag var med när han köpte dom å det var JAG som gömde dom för mig själv å nu på kvällen har han slagit in dom SUPERfint i ett paket! haha* Vilken överraskning det kommer bli imorgon bitti! Han vet iaf inte alls vad han ska få av mig=)

Vi far till mor vid lunch imorgon...bägge systrarna å syskonbarn finns på plats *mys*
Å Tomten kommer såklart å det e ingen som vet vem det e...förutom vi då! Syskonbarnen har blivit för stora för att kunna luras nu....senast för två år sen när Andreas var tomte så sa Filip "Jag såg att det var du för jag kika under skägget" haha
Närtomten har kommit å vi har öppnat julklappar åker vi vidare till svärmor å stannar där under kvällen.
Ska bli kul å se vad Noah säger när tomten kommer!=)

Har även blivit av med alla beställningar jag har haft nu innan jul så dom har farit iväg åt olika håll å jag tror att alla var julklappar!
Här e några av arbetena jag harhålt på med....fattas en kossa å en drake på bilden=)





GOD JUL

2 kommentarer:

  1. God jul!! Duktig då att på att måla och vilken söt liten tomte nisse! =)

    SvaraRadera