fredag 18 december 2009

shoppingdag

Idag har vi vart å shoppat dom sista julklapparna (var det tänkt iaf), jag har fortfarande några kvar såklart!=/ Men det mesta e fixat iaf, det känns skönt!
Noah var lika duktig som vanligt...han sprang runt där inne på marieberg å Ikea å var göör nöjd=) Dock har han haft liite feber å inte haft nån matlust idag efter sprutan igår...stackarn. Han blev ju stucken TVÅ ggr oxå för jag han inte hålla i hans hand så han ryckte ur sprutan...lilla plutten, han tyckte inte alls att det var kul å det förstår jag!

Nu har vi vart hos svärförädrarna å fått mat (fläckfilé wellington å hasselbackare) lyxigt värre=) Noah sussar sött i sin säng nu så jag å älsklingen ska ta å titta klart på Simpsons filmen som vi inte orkade kolla klart på igår.
Natten som var va Noah vaken mellan tolv å tre och va jättepigg å busig....när han försökte krypa ner från sängen å andreas drog tillbax honom så skrattade han högt (busunge) sen satt han å petade på min näsa å sa "DÄ" å sen på andreas näsa osv. (han har precis lärt sig vart näsan är! Rätt var det va fick jag två blöööta pussar mitt på munnen. Han e ju sååååå himla go men man e ju inte allt för pigg vid den tiden, jag hade inte ens hunnit somna innan han vaknade! Hoppas verkligen att han sover bra i natt!

3 kommentarer:

  1. Gumman då vet precis hur du har de, ja förstår inte varför de inte vill sova :P
    Får hoppas våra små raringar fattar de snart :)
    Vore kul o ses snart igen med våra små busfrön hoppas ni får en trevlig helg KRAM

    SvaraRadera
  2. Sötaste barnet i hela värden tycker Morfar & Kerstin. Massor av kramar till er alla tre.

    SvaraRadera
  3. Hej! Va kul att jag hittade till dig av en slump. Visste inte att du hade en blogg. Ser att vimplarna pryder borgen fint ; ) sänd gärna en bild till min mail, alltid kul att visa sina alster live. Jättefina figurer du gör, min äldsta kom fram till datorn direkt och sa -Cars den gillar jag. Är du fortfarande intresserad av att beställa mössa så är du välkommen med en beställning. God Jul Helén

    SvaraRadera