tisdag 9 mars 2010

Min lilla sjukling

Sitter å inväntar Desperate Housewives=) Har t o m vart å köpt en påse smågodis som jag vart sugen på i flera dagar! Nu när jag äntligen har fått köpa den känner jag mig inte så sugen lägre men känner jag mig själv så slinker det ner ändå=/

Har en liten sjukling som ligger å snussar. Det e så synd om honom. Han började bli lite krasslig natten till lördagen så han vaknade utav hosta. Dte rosslade när han andades även på lördagsmorgonen/förmiddan men för övrigt var han pigg.
Jag for till Christel å fixade hennes bruduppsätting, vart sååå fint om jag får säga det själv. Andreas lämnade Noah hos sin mor å far eftersom han skulle sova där när vi skulle på bröllop.

Strax innan nio på kvällen fick vi dock avbryta Andreas å jag då vår lilla älskling blivit sämre å fått åka med farmor å faster till baggängen=( Stackars liten, han såg så ynklig ut där i den stora undersökningssalen där han satt i farmors knä å andades frisk luft genom fönstret! Vad hjälplös man känner sig när ens lilla älskling blir skuj, han har aldrig vart det förut. Falsk krupp var det han hade fått. SÅ innan vi kom dit hade han fått inhalera nåt för å vidga luftvägarna, han hade fått cortison å två andra mediciner som han nu fortsätter med! Lilla knytet mitt, han har sovit dåligt på nätterna sen dess, stackarn, han bara hostar å hostar. Hoppas det blir bättre snart! Det skär i mammahjärtat å se att han inte mår bra! Han blir så trött av medicinerna oxå så förmiddagarna har han mest legat i mitt knä å kollat på film! Jag e ju van vid att han busar å springer omkring!

Bröllopet var iaf såååå himla fint, tror inte ett enda öga var torrt, inte mina iaf=)
Om man e såå känslig när nån annan gifter sig hur ska det då gå om jag själv ska göra det nångång (vilket iofs aldrig kommer hända har jag fått veta för att A e sååå rädd för svensexan)*fjant*
Får hoppas att han ändrar sig=)
Vi hann ju även åka med ner till Labbsand å käka innan vi fick fara därifrån å det var smarrigt.

Har fortfarande inte laddat över bilder så det får bli ännu ett tråkigt inlägg utan nå nya bilder, ska rota fram nån gammal å lägga med iaf=)

Drömmer tillbaka=) Vad liiten han va=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar