onsdag 17 mars 2010

Mitt hjärta e fortfarande sjuk!

Nu e det en å en halv vecka som han vart sjuk lilla plutten! Men först igår kom febern, åtminstone den höga febern, han hade 41 grader i natt trots att han fått Ipren=( Idag på förmiddan har han inte haft nån feber men nu har den stigit igen så nu har han 40 grader å ligger med pappsen ute i soffan å kollar på Madicken! Tycker så synd om honom, han ser så hängig ut på ögonen å han e så mammig som han aldrig vart förut! lilla gubben! Nu hör jag att han går å letar efter mig! snutten*
nu kom han upp i knät å sitter å vilar sig mot mitt bröst!!=(
Igår var vi på barmottagningen å tog prover å kollade honom men allt såg ut som det skulle vara virusinfektion, ska få svar på ettprov imorgon oxå så får vi se vad det säger!! E det inga bakterier är det bara å vänta ut detta virus, hoppas det försvinner snart! Vi åker ju till Säfsen på söndag (men bara om han e frisk såklart).

Nästa vecka börjar jag jobba oxå!! Känns lite konstigt, har vart hemma sammanlagt ett och ett halvt år nu! Men det ska bli kul oxå, tillbaka till verkligeheten=)
Kommer jobba 14-18 så det känns bra, har ju fortfarande förmiddagarna med min lilla prins!=)

nu ska jag gå å rå om min sjukling som helst vill vara hos sin mamma HELA tiden,dag som natt!! Det får han oxå när han e sjuk!!! ÄLSKAR MITT BARN SOM JAG ALDRIG TRODDE JAG KUNDE ÄLSKA NÅN (jag älskar dig oxå mitt stora hjärta) sådu inte tror jag glömmer bort dig=)

2 kommentarer:

  1. Men lille godingen då, hoppas han blir bättre snart..
    Ja inte trodde man att man kunde älska en människa så mycket :)
    Kram på er

    SvaraRadera
  2. nämen lille killen då =/ ja är så jobbigt när dom är sjuka så länge. Varit samma med Madicken nyligen. Ni får höra av er sen när noah är frisk så får vi ses! kram

    SvaraRadera