fredag 5 mars 2010

Tacomys med dom bästa på schemat=)

Idag har mamma å jag å Noah vart in till Örebro en svängpå förmiddan=) Jag å Andreas var där i onsdags å då köpte jag en matta på Ikea som jag ville byta till en annan färg, så det har blivit Örebro tre ggr på en vecka (var ju där i fredags oxå) men idag shoppa jag inte så mkt, bara nåra krukor å blommor!=)

Sen har vi vart å storhandlat (tråkigt) så ikväll blir det tacomys (vilket vi säkert e ensamma om i landet en fredagskväll), men det e ju så gott=) Jag tröttnar aldrig! Har även hyrt Luftslottet som sprängdes, den enda vi inte sett ännu!

Imorgon väntar bröllop, ska bli såå kul! Ska även sätta upp brudens hår på förmiddan (e lite nervös) men provuppsättningen blev bra iaf så jag hoppas det blir lika bra denna gången=)
Noah ska sova hos farmor å farfar!!

1 kommentar:

  1. Här har de me käkats tacos o såg den filmen igår ja tyckte den va bra..
    Längesen vi sågs hoppas allt e bra.. Ha såå kul på bröllopet i morgon
    kram

    SvaraRadera