måndag 1 mars 2010

Usch vad tråkig den här bloggen måste vara att läsa=) För jag skriver ju aldrig så det finns ju inget att läsa...haha* Jag läser mest andras bloggar å när jag e klar meddet så e klockan oftast efter sängdags så då orkar jag inte skriva på min egen blogg.
Plus att jag inte har laddat över bilder från kameran på jättelänge (för det e ju sååå jobbigt å tar säkert flera minuter) å jag vet vad tråkig en blogg blir utan bilder, tycker jag iaf=)
Jag SKA föra överlite bilder snart!!

Sitter som vanligt på måndagarna å väntar på att älsk ska komme hem från träningen så jag kan gå å lägga mig! Kan jag väl såklart ändå men jag vill gärna vänta tills han kommer så man hinner säga godnatt!=) Å få en liten puss=)

Min lilla snutt sover fortfarande väldigt bra i sin säng, några nätter i rad sov han ändå till morgonen (ca 7) utan att vakna en enda gång!=) Annars kanske han vaknar till men somnar snabbt om när han får tutten! Han e så duktig min lilla plutt!

I heljen har det blivit lite knas med sovtiderna men hoppas inte det har påverkat.
Ifredags var vi en heldag i Örebro med svärmor å faster Empa jag å Noah å det var sååå kul å springa omkring inne på Marieberg så han hade INTE tid å sova middag. Somnade i bilen på väg hem vid halv fyra=/ Vilket betyder att han inte somnar åtta på kvällen. Det gjorde inte så mkt eftersom vi skulle till Helena Å Christian å grabbsen på mat på kvällen. Det var full rulle hela kvällen å Noah ville såklart inte somna så längedom stora grabbarna var vakna=) Vi for hem vid tio så han fick sova lilla snutten! det e ju så spännande å leka med andra barn, speciellt lite större barn=) Han somnade iaf i bilen hem!

I lördags var det dags att fara hemifrån igen å denna gången packade vi med oss täcken å kuddar för att sovaöver hos syrran i Karlstad. verkliga anledningen att vi åkte i lördags var att vi skulle hälsa på mina kusiner (med föräldrar) i nya lägenheten så på kvällen var vi där å käka å sen for vi till syrran å sov (då blev det sängen vid nio för lill plutten) för att sedan på söndagen stanna på Filips åtta års kalas. Stora killen nu ju=)

Så igår åretgick rutinerna till dom vanliga å det märks att han e tryggast med det, blir ju lite förvirrat när han inte riktigt vet vart han e när han vaknar=)

Måste bara tillägga att jag längtar tills imorgon när Desperate Housewives börjar igen (äntligen) å den nya serien med Courtney Cox e jag oxå nyfiken på....tror att den kan passa mig å min humor=)
Skönt att allt snart e som vanligt på tv igen...Greys snart oxå=)
Andreas tycker jag e värsta nörden som följer alla dessa "löjliga" serier (som inte alls e speciellt många) å innerst inne vet jag att han oxå tycker om dom deperata hemmafruarna för när han väl tittar så sitter han där å fnissar=)

Nu kom han BTW.....

PUSS

1 kommentar:

  1. Jag har redan tjuvkollat avsnitt av Cougar Town och det är verkligen jättebra..:).. Absolut min humor också hehe..

    SvaraRadera