söndag 10 januari 2010

FALK

Kollar på Falk nr1 på 4an. Jag avskyr verkligen att det ska vara nyheterna mitt i en film, vem har kommit på den dumma idén? Man hinner ju glömma vad som hände innan pause innan det börjar igen!=/
Den e bra iaf, vi har redan kollat på alla utom 6an hittills å dom har vart bra allihopa! Jaja,nu kollar vi på dom från början igen=)

Imorgon förmiddag ska vi med Noah till BVC för 1års vaccinering, den blev uppskjuten eftersom han fick svinsprutan när hanvar på 1års kontroll ist!
Andreas börjar jobba eftermiddag i morgon oxå efter många års nattarbete så nu blir vi själva på eftermiddagar/kvällarna varannan vecka=( Hoppas inte han blir dålig av sprutan imorgon iaf! Det har han inte blivit nån annan gång så det går säkert bra!

Önskar så att det kunde bli lite mildare väder ute nu så man kan gå ut å leka å åka pulka! Vi var ute å gick idag iaf men jag höll på att förfrysa näsan ju=/
Ett par minus grader skulle vara perfekt!
Men egentligen längtar jag mest till våren just nu, e så himla frusen av mig så jag går bara å fryser hela dagarna känns det som å det e ingen höjdare!!! Värme vill jag ha=)

Nu börjar filmen igen så det vart en lagom paus för lite bloggande (det e ju mer utvecklande än nyheterna) haha....nejdå!
bye bye

1 kommentar:

  1. Åh ja tycker Frank e klockren o ganska snygg att titta på :P
    Hoppas de kommer gå bra i morn me lill plutten, ska me dit i morn men bara för vanligt kontroll av lill busan..
    klem

    SvaraRadera