söndag 24 januari 2010

Vilken kväll det var igår=)

Ojojoj, igår var det fullt hus här hemma=) Hela huset var fullt med galna lagkamrater så det var verkligen en superrolig kväll! Tack tjejer ni e för goa, tur att jag har er numera=)Det gör ju liver lite roligare så att säga!
Vi beställde pizza å vi sjöng sing star å vi dansade å hade göööörkul som vi säger i Karlskoga!haha* Dom började droppa av framåt natten å vid halv två vart jag själv å inväntade min älskling som var på stadshotellet å slirade!!!


Något suddig bild *synd* dessutom fattas några guldklimpar

Goa Fia=)








Imorse sov vi ända till 12 älsklingen å jag, guuud va skönt det var men ujjj vad jag saknade lilla skrutten när jag vaknade (när jag skulle lägga mig oxå för den delen), han var ju hos sin farmor å farfar å han hade haft det jättebra, åkt pulka å haft deras fulla uppmärksamhet heela tiden å då e han mer än nöjd!
Nu håller iaf A på att lägga honom, han har vart där inne ett tag nu så jag börjar undra om han har somnat oxå=) Han har ju redan sovit halva kvällen (det e ju såååå synd om honom dagen efter);).

Hmmm (tio minuter senare)....han hade inte somnat utan kom ut efter en halvtimme å bad mig ta över så han hann se sporten (så typiskt). Ja han somnade iaf när mamsen kom in å sjöng vaggvisa för honom=)

Nu ska jag sätta mig framör tvn, invänta Falk filmen som börjar 21 å äta gurkstavar å dippa i ´dippen som blrv kvar från igår *mums*

1 kommentar: