måndag 18 januari 2010

Kom på att jag glömde igår å skriva vad vi gjorde i lördags=) Jag hade ju lovat min kära vän Madde å skriva hur hon å jag utklassade våra karlar i "Med Vilda Gester" Vi fullkomligt ägde gjorde vi!
Vi hade en jätte trevlig kväll (det får vi göra fler ggr). Vi käkade hemmagjord pizza som var kanongod!(tyckte jag iaf) Sen efter att lilla Noah hade gått å lagt sig spelade vi spel resten av kvällen (4 fyra stycken hann vi igenom). Men som sagt vi ägde mest i Men vilda gester men även "Med andra ord" var det ruskigt jämt så dom fick iaf inte utklassa oss i något av spelen!=)

Nu ligger snuttisen å sover. A kommer snart hem från jobbet, han jobbar förmiddag idag + att han går på nattskiftet ikväll igen! stackarn* Å stackars oss=(



Idag har jag haft lite planering med chefen om å börja jobba igen! Det börjar dra ihop sig nu *hjälp* man får allt lite ångest!=/ Tiden har gått så fort så det e helt sjukt! Kommer vara helt skakis första dagen på jobbet tror jag! Men samtidigt ska det bli skönt oxå, träffa lite folk å bli lite social igen!Kommer ju bara jobba halvtid till å börja med så det e lugnt=)

2 kommentarer:

  1. Hej sis! När ska du börja jobba? Jag kommer vara din första kund, behöver lite klipp o färg!!!

    SvaraRadera
  2. ska börja i slutet på mars=) så då e du välkommen syster yster

    SvaraRadera