söndag 3 januari 2010

fotboll

DÅ var man nyss hemkommen från en fotbollsmatch med vårt härliga lag å vi vann med 4-0=) Kan ha haft liite betydelse att min kära pojkvän stod i mål i vårt lag å skötte sig exemplariskt, dom var ju trots allt tre killar med i det andra laget så jag tyckte vi gjorde en riktigt bra insats allihopa=) Blir lite för lång väntan på å få spela bara när man e så många som e med men men man får ju spela iaf=)

Nu blir det å käka lite potatisgratäng å lax som står i ugnen *mums* jag kan ju äntligen tugga nu så jag slipper äta rinnande mat! haha*

Bebisen (bebis å bebis men han kommer alltid vara VÅR bebis iaf) i huset sover så gott i sin säng så nu ska den STORA bebisen å jag slå oss ner å kolla klart på andra Bourne filmen som vi orkade se klart igår!

tjo hej

1 kommentar:

  1. Super bra spelat i dag va såå jäkla kul :)
    Håller dock me om bytena men inte så mycket att göra åt.. Hoppas att folk blir sjuka eller nått kanske haha :P
    kram

    SvaraRadera