måndag 4 januari 2010

MIN STORA KÄRLEK 1 & 2
Dom e goast=)




Dom e så underbara mina pojkar=) Vilken familj man har *stolt*

Just nu ligger lilleman å sover å storgubben tränar fotboll å jag sitter vid datorn å undrar hur man ska få tag på en fin långklänning till ett bröllop vi ska på i mars=/ hmmm....jag får tänka vidare=)

Inatt sov Noah från åtta på kvällen till sju på morgonen i sitt rum utan att vakna...då bar jag in honom till oss å han somnade om och sov till halv nio=) Då kan man inte klaga direkt=)

Imorgon ska vi till badhuset...jag och Noah har ju sån tur att Andreas börjar jobba först på måndag!=) Vi har inte vart i badhuset med Noah sen han gick på babysim första omgången å när den var slut var han typ 7 mån så det ska bli kul å se vad han tycker!

Så här såg han ut då sötnosen=)

3 kommentarer:

  1. Hej Vännen!!
    Hoppas allt är bra med er!
    Jag åkte på en förkylning lagom tills vi skulle vara barnvakt så vi hörde aldrig av oss. Ville ju inte smitta ner er. Så nu är vi hemma igen och jag ska kurera mig tills skolan sätter fart igen :)... Hälsa lilla familjen så hoppas jag att vi kan se till att träffas snart!!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. gud så söt han är noah! : )
    ses på torsdag. Kram kram

    SvaraRadera
  3. go han är eran lille Noah.. =) ses imorgon!! kram

    SvaraRadera