torsdag 7 januari 2010

Första kyssen


Noah första kyss med en tjej=) Lilla Nova....såååå söta! Noah bara lutade sig mot Nova med öppen mun (som han gör när man får en puss) utan att vi bad honom å Nova gapade å tog emot den blöta pussen! Sen fick hon några till direkt=) Dom blundar ju t o m. Sötisarna!

Snart blire fotbollsträning. Känns skönt att det e igång igen efter uppehållet över jul, det känns direkt när det går så lång tid.

Nu tog skrivarlusten slut så nu ska jag gå å bygga lego med min son!
Noah har börjat å gå å klappa sig på magenhela tiden..sööt, han har ju inte kunnat göra det när han har body så det e väl mysigt förstås!=)

1 kommentar:

  1. Hahaha fasen va söt han är!
    Nu blir jag sugen på ett besök med lite bus och mys=) Ska nog till kga i helgen. Är du hemma? Jag hör av mig... Puss å kram //Sanna Puckelmacka

    SvaraRadera