lördag 9 januari 2010

Lördagsmys hela dagen=)

Vilken mysig dag vi har haft idag Noah å jag!=) Andreas var på cup i Forshaga heela dagen. Vid tolv kom först Emma, sen kom Sanna vid ett, å sen kom Malla vid två å då åt vi tacos tillsammans! Sen har vi lekt å busat å spelat spel å ätit semlor å glasstårta å ostbågar å chips å hjärtan å dom har druckit öl å cider å vin (på kvällen) å jag har druckit cola=) Och vid nio så skjutsade jag fram jäntorna till Jack. Det vart en heldag alltså=) Själv åkte jag hem igen men e mkt nöjd med dagen som gått. Vilket trevligt sällskap vi har haft! E såååå kul å träffa min goa vänner, det blir alldeles för sällan. Vi måste göra det fler gånger men då får alla godbitar komma, saknar er alla jätte mycket (å Noah med). Kommer ju iaf träffa er ganska mkt här framöver eftersom vi alla fyller 25 i år å det e ju redan ett antal fester inplanderade.=) Sköj....

Igår hade vi oxå en väldigt mysig kväll! Familjen Helena, Christian, Liam, Noel å Milo var här å käka på kvällen! Flygande jacob blev det å det var smaskigt=) Helena hade fixat värsta efterrätten....(glace a four) eller hur man nu säger! Med kladdkaka i botten, sen ett tjockt lager med vaniljglass sen ett lager med hallon å sist vispad äggvita (maräng) å in i ungen tills den fått färg! Kan jag rekommendera, vart kalas gott å vi vart spräääng mätta=) Känns som jag inte har gjort nåt annat än ätit denna heljen (mitt nya liv får börja imorgon ist! haha* =)
Vi spelade spel även då, det e så himla kul! Det borde man göra oftare men jag glömmer jämt bort det! det kräver ju såklart att man har ett roligt spel om det ska bli roligt att spela;) Vi spelade iaf "Med andra ord" å det e skitkul!=)

Min karl ligger i soffan å sover nu så jag ska passa på å kolla på nåt som JAG vill nu=) Händer inte så ofta! Lillkillen har blivit täppt i näsan så jag hoppas han sover lite bättre i natt än igår (då slutade det med att han fick ligga inne hos oss typ PÅ mig). Det e där han känner sig tryggast lilla snutten, när han får ligga NÄRA å det e klart att han ska få känna sig trygg=)
Men man sover ju bättre själv om man sover i varsin säng ( iaf halva natten)=)

Glömde ta kort på ett stort vitt "T" som jag leverade igår, det skulle vara en doppresent! Hoppas dom blev nöjda!

Har fler beställningar jag måste börja med snart oxå. Det e bara så synd om älsklingen som måste ut i garaget å såga när det e så in i bängen kallt!=/


Jag bjuder på en bild på mig själv idag, brukar ju inte göra det men det e bara för att Noah e såå söt på bilden!=) KÄRLEK!


Go natt

4 kommentarer:

  1. ja han är riktigt söt.. =) och du är allt söt du med =P Ses på träningen ikväll!! kram

    SvaraRadera
  2. tack tack gums=) ja det gör vi!! längtar=)

    SvaraRadera
  3. De blev jättenöjda med doppresenten gumman.. :)...
    Ja jösses...25 år det är ju helt sjukt va gamla vi blivit hehe!! Jag har planer på att gå på Saras kalas den 6:e. Ska du dit? KRAMAR

    SvaraRadera
  4. va bra att dom blev nöjda=)
    ja vad kul det vore om du kom, jag ska dit=)

    SvaraRadera